Polityka Ochrony Danych
Zapewniamy, iż Państwa dane osobowe są przez nas są chronione zgodnie z przepisami prawa, w szczególności Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) oraz polską ustawą o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r.
I. Kto jest Administratorem Danych Osobowych (ADO)?
Administratorem Państwa danych osobowych jest FRAMEX Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą w Morzyczynie (73-108) przy ul. Szczecińskiej 2 (dalej FRAMEX) , dane kontaktowe: ………………………………
II. Kiedy zbieramy dane osobowe?
Gromadzimy Państwa dane osobowe podczas realizacji zawartych z nami umów, w tym sprzedaży i świadczenia usług, podczas wizyty na naszej stronie internetowej, przy stosowaniu monitoringu wizyjnego w naszej siedzibie oraz nawiązywaniu jakiegokolwiek kontaktu z nami.
III. Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzamy:
– w celu zawarcia i wykonania zawartej z nami umowy: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
– w celu kontaktowania się z Państwem w ramach realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO;
– w celu podwyższenia standardów bezpieczeństwa w naszej siedzibie: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO;
– w niektórych przypadkach podstawą przetwarzania może być wyrażona przez Państwo zgoda na przetwarzanie danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO; ze szczegółami na temat wyrażania zgody na cookies można zapoznać się w „Preferencjach co do zgód” dostępnych w lewym dolnym rogu strony internetowej.
IV. Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
– podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe na podstawie zawartej z nami umowy powierzenia lub zapisów o udostępnianiu danych niezbędnych do realizacji zawartych z nami umów;
– podmioty upoważnione z mocy prawa.
V. Czas przetwarzania danych
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji i wykonania zawartej z nami umowy oraz konieczności kontaktowania się z Państwem, jednak
nie dłużej niż do chwili przedawnienia roszczeń i niż pozwalają na to szeroko rozumiane przepisy o rachunkowości.
VI. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu:
– prawo żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, uzyskania ich kopii, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”), przeniesienia lub ograniczenia ich przetwarzania;
– prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją, jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; jednakże będziemy dalej przetwarzać dane osobowe w niezbędnym zakresie, jeżeli po naszej stronie będzie istniał uzasadniony powód;
– w przypadku, gdy uznacie Państwo, że przetwarzamy przekazane nam dane niezgodnie z przepisami prawa, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. Monitoring wizyjny
– Monitoring stosowany jest w celu ochrony osób i mienia na terenie naszej siedziby.
– Zapisy z monitoringu przechowywane będą – w zależności od wielkości zapisanych danych, do nadpisania danych, nie dłużej jednak niż 90 dni od dnia ich zapisu. W przypadku, w którym zapis obrazu stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu – termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów uzyskany w wyniku monitoringu zapis obrazu zawierający dane osobowe podlega zniszczeniu; szczegółowe informacje dostępne są w klauzuli informacyjnej w pkt
VIII. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych - klauzule informacyjne
– Informacja o przetwarzaniu danych naszych Kontrahentów,
– Informacja o przetwarzaniu danych pozyskiwanych podczas stosowania monitoringu w naszej siedzibie,
– Informacja o przetwarzaniu danych Osób kontaktujących się z nami,
– Informacja o przetwarzaniu danych Osób ubiegających się u nas o zatrudnienie.
IX. Polityka plików cookies
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych pozyskiwanych w ramach funkcjonowania na naszej witrynie internetowej tzw. ‘ciasteczek’ dostępne są w lewym dolnym rogu na naszej stronie.
X. Zmiana Polityki Ochrony Danych Osobowych
W przypadku zmian w przepisach prawnych lub naszych wewnętrznych procedurach przetwarzania danych osobowych, niniejsza polityka ochrony danych będzie modyfikowana. Zmiany opublikujemy tutaj.